از جالب ترین کارها در این دهکده می توان به فیل سواری اشاره کرد که تجربه بسیار هیجان انگیزی است

از جالب ترین کارها در این دهکده می توان به فیل سواری اشاره کرد که تجربه بسیار هیجان انگیزی است و همینطور طبیعت های بکر و دست نخورده جنگل های این منطقه را از نزدیک مشاهده و لذت ببرید. فیل سواری از طریق زمین های زیبا و بوته های سبز به مدت 45 تا 50 دقیقه ( یک صندلی مشترک برای 2 نفر ) و پس از توقف کوتاهی در خانه ابریشم ، بازدید کنندگان به وسیله لندروور به روستای فیل بر میگردند .فیل سواری در دهکده ، چهار بار در روز با اولین سفر در ساعت 9 صبح شروع می شود و سفرهای دیگر در ساعت 10:30 ، 12:30 و 16:00 انجام می شود .

بعد از فیل سواری شما می توانید به نمایش فوتبال فیل ها ، حمام کردن آنها در رودخانه ها ، و سایر نمایش های جذاب آنها بپردازید و همچنین برای پذیرایی گردشگران انواع میوه های ناب گرمسیری و فصلی و انواع نوشیدنی های محلی را تجربه کنید و تهیه نمایید و نکته جالب اینجاست که این میوه ها را از باغ های اطراف می چینند و در اختیار شما قرار می دهند .

برای تهیه بلیط و بازدید از دهکده فیل ها باید مبلغ 2000 بت تایلند یعنی تقریبا 250 هزار تومان پرداخت کنید که تفریحات آن عبارت است از :

یک ساعت فیل سواری که حدود نیم ساعت آن در جنگل های اطراف با فیل ها قدم میزنید.

بازدید از انواع کارگاههای ابریشم بافی در دهکده با نمایش مردمی از نوع آداب و پوشش محلی

قایق سواری در دریاچه دهکده و در آخر با گاری به دهکده برمی گردید.سرو شام ، نوشیدنی و میوه های محلی بوفه ( غذاهای محلی )دهکده فیل های پاتایا ، هر روز از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۶:۰۰ بعد از ظهر به روی تمامی گردشگران باز است .