شرکت خدمات مسافرت گردشگری دایانا گشت پارس فعالیت خود را از سال 1396با هدف ارائه خدمات نوین ، جلب رضایت مشتریان و خدمات‌دهی به آژانس‌های همکار و مسافران محترم آغاز نموده است.

دایانا گشت پارس با اتکا به تجربه و به‌کارگیری بهترین زیرساخت‌های لازم در صنعت گردشگری آنلاین (OTA) اقدام به ارائه بهترین و جامع‌ترین خدمات رزرواسیون آنلاین به مشتریان خود نموده است که شامل پرواز ، هتل ، ترانسفر ، بیمه مسافرتی ، تور ، ویزا و خدمات CIP می‌باشد.

با توجه به گسترش روزافزون خدمات آنلاین این شرکت با سرمایه‌گذاری در بخش‌های اصلی این صنعت شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با ارتباط موثر ، سریع‌ترین و بهترین خدمات را به مشتریان خود در زمینه رزرواسیون آنلاین ارائه دهیم.

چرا دایانا گشت پارس ؟

خدمات آنلاین برای مشتریان این امکان را فراهم می‌کند تا با صرفه‌جویی در وقت اقدام به جستجو و مقایسه خدمات گردشگری نمایند چه بسا که بسیاری از آژانس‌های مسافرتی هنوز از شیوه‌های سنتی رزرواسیون استفاده می‌کنند.

ما در دایانا گشت پارس می‌دانیم که همه شرکت‌های هواپیمایی یکسان نیستند به همین دلیل است که همه مسیرهای هوایی و ترکیبات موجود را به شما نشان می‌دهیم تا بتوانید پرواز خود را با بهترین قیمت رزرو کنید. شما قادر خواهید بود که همه پیشنهادات و خدمات پروازی را با هم مقایسه کنید و تنها با چند کلیک آنچه به دنبالش هستید را بیابید.

کافیست مبداء، مقصد و تاریخ‌های رفت و برگشت پرواز خود را انتخاب کنید تا موتور جستجوی ما ارزان‌ترین پرواز‌های موجود را برای شما نمایش دهد.

برای رزرو هتل خود کافیست مقصد یا نام هتل ، تاریخ ورود و خروج ، تعداد مسافرین و تعداد اتاق را وارد نمایید تا در کمترین زمان بهترین قیمت‌ها به همراه اطلاعات کاملی از هتل‌ها برای شما نمایش داده شود که این اطلاعات شامل امکانات هتل ، عکس‌ها و نوع اتاق‌ها می‌باشد. صدور واچر هتل نیز بلافاصله پس از تکمیل فرایند خرید فراهم می‌شود.

با استفاده از خدمات رزرواسیون آنلاین دایانا گشت پارس با صرفه‌جویی در وقت و هزینه ، سفری با آرامش را برای شما رقم خواهیم زد .